Οι μαθητές/τριες της Γ΄& Δ΄ Δημοτικού στο Δήμαρχο των Ψαρών
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου, μαζί με τον εκπαιδευτικό κ. Μιχάλη Λαλόπουλο, τον Δήμαρχο Ψαρών, κ. Κωνσταντίνο Βρατσάνο. Αφορμή της επίσκεψής τους ήταν μια επιστολή των παιδιών με παρατηρήσεις τους σχετικά με την ανάγκη βελτίωσης των κοινόχρηστων χώρων που κινούνται και παίζουν […]