Γλώσσα με άρωμα λαδοκούλουρου!
Με αφορμή την 7η ενότητα της Γλώσσας της Δ΄ Δημοτικού, που πραγματεύεται την αξία της ελιάς, ως σύμβολο και ως διατροφικός θησαυρός, αποφασίσαμε να μάθουμε… μαγειρεύοντας! Ενόψει της Μεγάλης Σαρακοστής, οι μαθητές της Γ’ – Δ’ τάξης (υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπράβου Μαρία ΠΕ70), έφτιαξαν στην τάξη, παραδοσιακά λαδοκούλουρα. Η δραστηριότητα αυτή τους βοήθησε να κατανοήσουν καλύτερα […]