Η Δ’ τάξη στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων ασχολήθηκε αυτούς τους μήνες με την ρομποτική αξιοποιώντας τα τρία σετ ρομποτικής Lego we do και τα tablet που διαθέτει το σχολείο.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και ξεκίνησαν με απλές κατασκευές .Έφτιαξαν το milo ένα μικρό αμαξάκι και στην συνέχεια άρχισαν να του δίνουν εντολές(χρησιμοποιώντας τα tablet και γλώσσα προγραμματισμού με εικονίδια). Έμαθαν να το πηγαίνουν αργά ,γρήγορα ,μπροστά ,πίσω να περιμένει για λίγο και να κάνει διάφορους ήχους. Στη συνέχεια ενσωματώσαμε αισθητήρα κίνησης και αυξήσαμε τις δυνατότητες που μπορούσε να εκτελέσει το αμαξάκι(να ξεκινά με το κούνημα του χεριού να σταματά όταν συναντά εμπόδιο).
Συνεχίζοντας το …παιχνίδι φτιάξαμε ένα μηχανικό κάβουρα και του ….μάθαμε να πηγαίνει δεξιά και αριστερά να ξεκινά να σταματά και να αλλάζει φορά κίνησης με το κούνημα του χεριού.
Οι μαθητές κατάλαβαν ότι οι μηχανές μπορούν να εκτελέσουν οποιαδήποτε διαδικασία θέλουμε αρκεί να την αναλύσουμε σε μικρά διαδοχικά βήματα και χρησιμοποιώντας γλώσσες προγραμματισμού να τα μετατρέψουμε σε οδηγίες κατανοητές από τον επεξεργαστή που διαθέτουν.
‘Ενα μεγάλο ευχαριστώ και στην κα Χαρά Σερεσλή για την παρουσία, τη διαρκή βοήθεια και την εν γένει υποστήριξη του μαθήματος.
Πρόσφατα σχόλια