Feed
Άρθρα
Σχόλια



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Η άσκηση με σχοινάκι ωφελεί με πολλούς τρόπους την Υγεία μας.

Μας βοηθά να έχουμε γερή καρδιά, γερούς πνεύμονες και να δυναμώνουμε τους μύες των ποδιών.
ΣΤΟΧΟΣ σας είναι να εκτελέσετε τις 3 πιο κάτω ασκήσεις με σχοινάκι.
  1. Απλή αναπήδηση με 2 πόδια – Bounce
  2. Διπλή αναπήδηση με 2 πόδια – Double Bounce
  3. Αλογάκι

Συμβουλευτείτε το πιο κάτω βιντεάκι για να εκτελέσετε σωστά τις ασκήσεις.

 
 
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
Κάνω εξάσκηση για να:
  1. Καταφέρω όλα τα είδη αναπήδησης με σχοινάκι με ρυθμό.
  2. Καταφέρνω να κάνω περισσότερες επαναλήψεις με ρυθμό (για κάθε είδος αναπήδησης με σχοινάκι).

Πολλά παιδιά περπατούν με τους γονείς τους κάθε μέρα για σκοπούς άσκησης. Άλλα παιδιά πηγαίνουν βόλτα με το σκύλο τους.

Το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΣΚΗΣΗΣ μας βοηθά να οργανωθούμε ώστε να κάνουμε καθημερινά άσκηση με συνέπεια.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ …ΒΗΜΑΤΑ

Θα χρειαστείτε ένα ΒΗΜΑΤΟΜΕΤΡΗΤΗ!

Ο βηματομετρητής είναι μια συσκευή (ή εφαρμογή) που μετράει τα βήματα που κάνετε.

Πολλά παιδιά ήδη έχουν βηματομετρητές (π.χ. ρολόι χεριού, εφαρμογές στα κινητά τηλέφωνα).

Αν δεν έχετε βηματομετρητή ζητήστε από τους γονείς σας να κατεβάσουν έναν στο κινητό τους τηλέφωνο (χρησιμοποιήστε τη λέξη κλειδί: βηματομετρητής).

Τώρα θα μπορείτε να μετράτε τα βήματά σας κάθε φορά που περπατάτε με τους γονείς σας!

ΣΤΟΧΟΣ σας είναι να αυξήσετε τον αριθμό των βημάτων που κάνετε από μέρα σε μέρα. 

Αυτό θα το πετύχετε είτε περπατώντας περισσότερο χρόνο, είτε περπατώντας με πιο γρήγορο ρυθμό.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πιο κάτω καρτέλα για να καταγράψετε τα βήματά σας, αν δεν έχετε εκτυπωτή μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας Ημερολόγιο άσκησης σ΄ένα φύλλο χαρτιού.

Πάρτε χαρτί και μολύβι και ετοιμαστείτε να φτιάξετε τα δικά σας Ημερολόγια Άσκησης!

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ (Δ-Ε-ΣΤ τάξεις)

Επίσης διαπιστώσαμε πως πολλά παιδιά ΤΡΕΧΟΥΝ καθημερινά με τους Γονείς τους.

Θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε κάποιες ιδέες και συμβουλές, ώστε το καθημερινό τρέξιμο να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον. Θα χρειαστείτε ένα βηματομετρητή.

ΟΔΗΓΙΕΣ:

  1. Απαραίτητη η συγκατάθεση και συνοδεία από ενήλικα (γονέα / κηδεμόνα).
  2. Είναι πολύ σημαντικό να φοράτε άνετα ρούχα και οπωσδήποτε αθλητικά παπούτσια όταν τρέχετε.
  3. Απαραίτητη η προθέρμανση/αποθεραπεία (π.χ. περπάτημα, διατάσεις).
  4. Διάρκεια: Ξεκινήστε με 4-5 λεπτά τρεξιμο και σταδιακά προσπαθήστε να αυξήσετε τον χρόνο (αύξηση 1-2 λεπτά από μέρα σε μέρα.
  5. Συχνότητα: Για την ηλικία σας 3 φορές την εβδομάδα αρκούν.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Το μάθημα των Γαλλικών δεν θα πραγματοποιηθεί σήμερα (1η -2η ώρα /Ε`τάξη )λόγω ασθένειας της δασκάλας .

Αγαπημένα μας παιδιά, 

Μας λείπετε πάρα πολύ!
Είμαστε σίγουροι πως σας λείπει κι εσάς πολύ το μάθημα της Φυσικής Αγωγής!
Ίσως λίγο περισσότερο από τα άλλα μαθήματα.
Αργά ή γρήγορα θα επιστρέψουμε στο σχολείο.
Θα μας κρατήσουν και πάλι συντροφιά οι μπάλες, οι ρακέτες, τα στρώματα, τα εμπόδια, τα στεφάνια, οι χοροί…Όλα όσα μας έκαναν να προσπαθήσουμε περισσότερο, να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό.
Αυτές τις μέρες που είστε στο σπίτι είναι σημαντικό να αφιερώνετε καθημερινά κάποιο χρόνο για να ασκείστε.
Γύρω στα 60΄λεπτά κάθε μέρα μας λένε οι Ειδικοί.
Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε καλή Φυσική κατάσταση και να περνάτε ευχάριστα το χρόνο σας.
Σίγουρα όσοι από εσας μένετε σε σπίτια με κήπο και αυλή, μπορείτε να τρέξετε και να παίξετε με μεγαλύτερη ευκολία.
Να προσέχετε τους εαυτούς σας και να ακούτε τους γονείς σας λίγο περισσότερο αυτές τις μέρες!…το έχουν ανάγκη.
Θα τα πούμε σύντομα…
Να θυμάστε

Παλιότερα Άρθρα »

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων