Κάνω ποδήλατο με ασφάλεια
Κάνω ποδήλατο με ασφάλεια
Το ποδήλατο με διασκεδάζει πολύ ,αλλά δεν είναι παιχνίδι. Είναι κι αυτό όχημα όπως το αυτοκίνητο και το μηχανάκι. Είμαι οδηγός κι εγώ όπως ο μπαμπάς και η μαμά μου ,όταν οδηγώ το ποδήλατό μου.
Οκτώ χρυσοί κανόνες που δεν πρέπει να ξεχνώ:
Φροντίζω το ποδήλατό μου (τιμόνι, φρένα ,αλυσίδα,πετάλια).
Φοράω πάντα το κράνος μου.
Κάνω ποδήλατο στη δεξιά μεριά του δρόμου.
Κάθομαι στη σέλα του ποδηλάτου και κρατώ το τιμόνι με τα δύο χέρια.
Το βράδυ ανάβω το φωτάκι και φοράω φωσφοριζέ ρούχα.
Προσέχω τα σήματα του ΚΟΚ.
Στις διασταυρώσεις ελέγχω πολύ προσεκτικά .
Για να στρίψω δεξιά σηκώνω το δεξί χέρι μου, για να στρίψω αριστερά σηκώνω το αριστερό.
