Οι δικές μας διαφημίσεις….

Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, στην Ενότητα Διατροφή, οι μαθητές της Ε’ και Στ’  τάξης δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις προωθώντας τα τοπικά προϊόντα του νησιού μας!!!