H επέτειος του Πολυτεχνείου

Η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου αποτελεί μια από τις σημαντικότερες σελίδες της σύγχρονης ιστορίας της πατρίδας μας. Ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου 1973 με κατάληψη του Πολυτεχνείου από φοιτητές ,εξελίχθητε σε εξέγερση όλων των Ελλήνων  ενάντια στη Χούντα των Συνταγματαρχών και κορυφώθηκε με την αιματοχυσία στις 17 Νοεμβρίου με την  είσοδο του άρματος στο χώρο του Πολυτεχνείου.Ο αγώνας των φοιτητών και του λαού γκρέμισε τη δικτατορία και έφερε στη χώρα μας την ελευθερία και τη δημοκρατία.