“Εορτασμός Εθνικής Επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940»

Αγαπητοί γονείς,
με απόφαση του Δήμου Βόλβης και λόγω των υφιστάμενων ειδικών συνθηκών και επιδημιολογικού φορτίου στην περιοχή μας, θα πρέπει να τηρηθούν τα ακόλουθα:
1) Στις Δοξολογίες μέσα στους Ιερούς Ναούς θα συμμετάσχουν μόνον ο/η σημαιοφόρος με τους παραστάτες του σχολείου, όπως και στις επιμνημόσυνες δεήσεις και στις καταθέσεις στεφάνων στα μνημεία των ηρώων.
2) Οι μαθητικές παρελάσεις δεν θα πραγματοποιηθούν.
Επισημαίνεται ότι οι προαναφερόμενες συγκεκριμένες εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν με την τήρηση όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών μέτρων για την προστασία από τη διασπορά του κορωνοϊού.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Εορτασμός Εθνικής Επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940»

«Παίζοντας σε Παραδοσιακά Μονοπάτια»

Οι μικροί μας μαθητές (Α΄& Β΄), είχαν την ευκαιρία σήμερα να γνωρίσουν τον Άμπελο και τον Στάφυλο από την ελληνική μυθολογία, να αγγίξουν και να περιεργαστούν αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν παλιότερα οι αγρότες κατά τη διάρκεια του τρύγου, να πατήσουν σταφύλια στο μικρό πατητήρι και να παρασκευάσουν το δικό τους μούστο. Στο τέλος του προγράμματος, οι μαθητές πήρανε ένα μουστοκούλουρο δώρο.
Ευχαριστούμε θερμά, την κ. Πίκουλα Βαρβάρα και τον Δήμο Βόλβης για τη συνεργασία αυτή.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Παίζοντας σε Παραδοσιακά Μονοπάτια»

“Κλειστά σχολεία αύριο 15/10 λόγω κακοκαιρίας”

Αγαπητοί γονείς,
με απόφαση του Δημάρχου Βόλβης, κλειστά θα είναι αύριο, Παρασκευή 15/10/2021 όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Βόλβης, λόγω της κακοκαιρίας «Μπάλλος».

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Κλειστά σχολεία αύριο 15/10 λόγω κακοκαιρίας”

“Σχολικά Γεύματα”

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε ότι και φέτος θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα «Σχολικά γεύματα» σε Δημοτικά Σχολεία της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
Το πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών προεπιλεγμένων σχολείων. Η καθημερινή προσφορά στο σχολείο ενός δωρεάν, υγιεινού γεύματος περιλαμβάνει σημαντικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη, όπως η μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων και του κοινωνικού αποκλεισμού, η ενίσχυση της εκπαίδευσης, η ενίσχυση της αποδοτικότητας των μαθητών.
Το μενού του προγράμματος αφορά και στις πέντε εκπαιδευτικές ημέρες της εβδομάδας και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να καλύψει τις διατροφικές ανάγκες των μαθητών στα πλαίσια της υγιεινής μεσογειακής διατροφής. Τα παραπάνω γεύματα παρασκευάζονται από επιλεγμένο προμηθευτή που διαθέτει τα απαιτούμενα συστήματα υγιεινής και σύμφωνα με τις αυστηρές προδιαγραφές που έχουμε ορίσει.
Για τη συμμετοχή των μαθητών στο πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα», ζητείται η ενυπόγραφη συγκατάθεσή σας την οποία θα επιστρέψετε στο Σχολείο μέχρι αύριο Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021 και έχει δοθεί ήδη στους μαθητές.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Σχολικά Γεύματα”

“Γιατί απεργούμε στις 11 Οκτώβρη;”

Αγαπητοί γονείς,
Επιλέγουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα από αυτή την επιστολή, συναισθανόμενοι την κοινή μας αγωνία για τη μόρφωση και την πρόοδο των παιδιών μας. Γιατί αυτός είναι ο κοινός μας στόχος: το καλύτερο για τα παιδιά σας, «για τα παιδιά μας»!
Όπως ίσως θα έχετε ακούσει, η κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε έναν νόμο, με τίτλο «Για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και τη στήριξη των εκπαιδευτικών». Και θα έλεγε κανείς ότι σαν τίτλος, μας βρίσκει όλους σύμφωνους. Και εμάς τους εκπαιδευτικούς και εσάς τους γονείς και φυσικά τους ίδιους τους μαθητές.
Ποιος δε θέλει άλλωστε την αναβάθμιση του μορφωτικού επιπέδου;
Ποιος δε θέλει την πλήρη στήριξη των εκπαιδευτικών, ώστε να έχουν όλα τα μέσα για να δώσουν ό,τι καλύτερο στα παιδιά;
Αν κοιτάξουμε όμως καλύτερα μέσα στην καθημερινότητα, μέσα στα σχολεία και τις τάξεις, θα δούμε ότι ο τίτλος είναι πραγματικά παραπλανητικός.
Ας αναρωτηθούμε μαζί…
• Είναι βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, να υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών;
• Είναι βελτίωση να υπάρχουν χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες αστήριχτα από ειδικό παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό και να καλείστε και πάλι εσείς οι γονείς, αν μπορείτε, να βάλετε το χέρι στην τσέπη;
• Είναι βελτίωση, τον 21ο αιώνα, τα παιδιά μας να στοιβάζονται ανά 25 σε κοντέινερς ή σε κτίρια δεκαετιών, έρμαια στη φθορά του χρόνου ή στην πρώτη εμφάνιση σεισμού, πλημμύρας και άλλων καταστροφών;
• Είναι βελτίωση εδώ και 15 χρόνια να έχουμε αναλυτικά προγράμματα που μας καλούν να διδάξουμε τα μαθηματικά στο «περίπου» και τη γλώσσα μέσα από συνταγές μαγειρικής;
• Είναι βελτίωση να αλλάζουν οι μαθητές μας εκπαιδευτικό κάθε χρόνο ή πολλές φορές 2-3 φορές μέσα στο χρόνο, εξαιτίας της επιλογής των κυβερνήσεων να μη διορίζουν όλο το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό, που είναι προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και συνέχεια;
• Είναι βελτίωση οι μαθητές μας απέναντι στη μάχη τους για τη μόρφωση, να συναντούν τον κόφτη της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός ΑΕΙ 40.000 μαθητές και της Τράπεζας Θεμάτων και να μετατρέπονται σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολλέγια;
• Είναι βελτίωση, μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο από κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας για την αντιμετώπιση των τεράστιων μορφωτικών κενών, που έχουν δημιουργηθεί, εξαιτίας της δικής τους διαχείρισης;
Θα μπορούσαμε να θέσουμε ακόμα πολλά ερωτήματα και σε όλα η απάντηση, που όλοι θα δίναμε, είναι ένα βροντερό ΟΧΙ! Η κυβέρνηση ακόμα ισχυρίζεται, με κάθε τρόπο και μέσο, ότι οι εκπαιδευτικοί δε θέλουν να αξιολογηθούν! Και απαντάμε ξεκάθαρα: λένε ψέματα!
Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι. Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας.
Οι εκπαιδευτικοί και οι σύλλογοι διδασκόντων:
 Καθημερινά οργανώνουν, εκτιμούν και αναπροσαρμόζουν το μάθημά τους!
 Καθημερινά εξετάζουν κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά τους, με πενιχρά μέσα και χωρίς καμία επιμόρφωση (μιας και τέτοια έχει να γίνει 12 χρόνια), προσπαθούν να δώσουν ό,τι καλύτερο στους μαθητές τους!
 Βιώνουν μαζί σας κοινά άγχη και αγωνίες για την πρόοδο των παιδιών. Για τις δυσκολίες που συναντάνε σε μια σειρά διδακτικά αντικείμενα. Για τις ανισότητες που οξύνονται χρόνο με τον χρόνο. Το άγχος για να προχωρήσει η ύλη, για να μη μείνει κανένα παιδί πίσω, προκειμένου τα παιδιά να κατακτήσουν βασικές γνώσεις, αναγκαίες για την εξέλιξη και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.
Σε τίποτα από όλα τα παραπάνω, δυστυχώς, δε συμβάλουν οι ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Αυτό όμως που πραγματικά επιδιώκουν μέσα από τον παραπλανητικό τίτλο «αξιολόγηση», είναι να διαμορφώσουν σχολεία πολλών ταχυτήτων. Να διαχωρίσουν δηλαδή τα σχολεία σε «καλά» και «κακά», με κριτήριο το κατά πόσο θα μπορούν από μόνα τους, «αυτόνομα» να καλύπτουν τις ανάγκες τους.
Σχολεία που θα μας μετατρέψουν και εμάς και εσάς τους γονείς σε επαίτες! Θα ζητιανεύουμε από χορηγούς και δωρεές τα αναγκαία, αν θέλουμε να αξιολογηθούμε καλά! Ή θα κληθείτε και πάλι να βάλετε το χέρι στην τσέπη, για να μην έρθουν τα χειρότερα!
Σχολεία δηλαδή που θα λειτουργούν με όρους επιχείρησης και για τις ανάγκες της αγοράς! Και ξέρουμε πολύ καλά τι θα σημαίνει αυτό για τα σχολεία των εργατογειτονιών, των περιοχών που συγκεντρώνονται μεταναστόπουλα, για τα σχολεία των κοντέινερς! Κακή αξιολόγηση…συγχώνευση…υποβάθμιση!
Και το κυριότερο, επιδιώκουν να χτυπήσουν τα ίδια τα μορφωτικά δικαιώματα και τις ανάγκες των μαθητών μας. Κάθε χρόνο πετσοκόβουν και ένα αντικείμενο που αφορά στη γενική μόρφωση.
Έτσι λείπει ή έχει μειωθεί κατά πολύ από τα αναλυτικά προγράμματα η καλλιτεχνική παιδεία, οι κοινωνικές επιστήμες, η ποίηση και η λογοτεχνία, η διδασκαλία των φυσικών επιστημών σταθερά υποβαθμίζεται! Και μετά έχουν το θράσος να μας λένε ότι νοιάζονται για την καλλιέργεια κριτικής σκέψης στα παιδιά!
Αγαπητοί γονείς,
Οι εκπαιδευτικοί, δώσαμε τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας τη μάχη, χωρίς τεχνολογικά μέσα και επιστημονική καθοδήγηση, για να κρατήσουμε ανοιχτή την εκπαιδευτική διαδικασία και την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μας! Μπροστά σε συστήματα που «έπεφταν», σε οθόνες και μικρόφωνα που έκλειναν, προσπαθώντας να μην αφήσουμε κανένα μαθητή – μαθήτριά μας «πίσω».
Δεν ισχυριζόμαστε από την πλευρά μας ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και δυσκολίες, ότι τα κάνουμε όλα καλά. Άλλωστε, όπως κι εσείς είμαστε εργαζόμενοι, με όλα τα προβλήματα που κι εσείς βιώνετε από την εγκληματική πολιτική της τελευταίας περιόδου – και όχι μόνο!
Ξέρουμε πολύ καλά τι θα πει ακρίβεια, πετσοκομμένοι μισθοί, απληρωσιά, ανεργία, υποστελεχωμένο σύστημα υγείας – πρόνοιας. Γι’ αυτό βρεθήκαμε μαζί στους αγώνες όλο το τελευταίο διάστημα. Δίπλα στους υγειονομικούς, τους εργαζόμενους του τουρισμού, τους διανομείς…… Με λίγα λόγια στους γονείς των μαθητών μας!
Γι’ αυτό και τώρα υπάρχει η ανάγκη να βρεθούμε και πάλι μαζί. Σε κοινό αγώνα! Ενάντια στο σχολείο που θέλουν να φτιάξουν, του ανταγωνισμού, της ημιμάθειας και της ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας και όχι ενάντια στη λεγόμενη «αξιολόγηση», όπως παραπλανητικά ισχυρίζεται η κυβέρνηση.
Γιατί έχουμε κοινό συμφέρον να παλέψουμε για ένα σχολείο που δε θα διαχωρίζει τα παιδιά ανάλογα με τις οικονομικές-κοινωνικές δυνατότητες της οικογένειάς τους, το χρώμα ή τη φυλή! Θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση σε όλους και όχι σε λίγους και εκλεκτούς! Για ένα σχολείο πραγματικά ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν, που θα αναπτύσσει το σύνολο των δυνατοτήτων του κάθε μαθητή. Για το σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας, μακριά και έξω από την αντιδραστική αντίληψη ότι υπάρχουν παιδιά «που δεν παίρνουν τα γράμματα»!
Γιατί αντιθέτως, όλα τα παιδιά, μπορούν και πρέπει να γίνουν πρωταγωνιστές και δημιουργοί μιας καλύτερης κοινωνίας και σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε όλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς, να καταθέσουμε όλες μας τις δυνάμεις!
Έχε το νου σου στο παιδί, υπερασπίσου το παιδί, γιατί αν γλυτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα!

Επιστολή-προς-γονείς-Οκτώβριος-2021

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Γιατί απεργούμε στις 11 Οκτώβρη;”

“Άσκηση Ετοιμότητας Σεισμού”

Με στόχο την ετοιμότητα εκπαιδευτικών και μαθητών σε περίπτωση σεισμού έγινε στο σχολείο μας άσκηση.
Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες των δασκάλων τους και διεκπεραίωσαν την άσκηση σεισμού με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Ακολούθησε ενημέρωση από τον διευθυντή του σχολείου κ. Κυπαρίσση Σωκράτη στον αύλειο χώρο του σχολείου και ανατροφοδότηση των πράξεων διαχείρισης σεισμού, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΟΑΣΠ.
Αισιοδοξούμε ότι δε θα χρειαστεί να εφαρμοστεί σε πραγματική ανάγκη. Σίγουρα όμως πρέπει όλοι να είμαστε προετοιμασμένοι.

Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου

Μαθαίνω για τον σεισμό.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Άσκηση Ετοιμότητας Σεισμού”

“8η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2021”

Στα πλαίσια της 8ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με σύνθημα «Το Σχολείο σε Κίνηση: Αθλούμαστε δημιουργικά», πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας στις οποίες συμμετείχαν όλες οι τάξεις.
Αυτές συνδυάστηκαν με προβολές ταινιών, βίντεο σχετικής θεματολογίας, διαδραστικές συζητήσεις και εικαστικές δημιουργίες.
Την επιμέλεια των αθλητικών και άλλων δραστηριοτήτων είχε η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής του σχολείου, κ. Αμαραντίδου Βέρα σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.
Όπως δήλωσε και ο Διευθυντής του σχολείου κ. Κυπαρίσσης Σωκράτης στην ομιλία του προς τους μαθητές, στόχος είναι να αντιληφθούν τα παιδιά ότι η άθληση αποτελεί πρωτίστως μία ευχάριστη δραστηριότητα και ταυτόχρονα, το μέσο, για να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση, συνηθίζοντας σε έναν τρόπο ζωής και άσκησης που, ιδανικά, θα συνεχίσουν και στην ενήλικη ζωή.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “8η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2021”

«Αγιασμός Σχολείου για τη νέα σχολική χρονιά»

Με τα παιδικά χαμόγελα να κυριαρχούν, πραγματοποιήθηκε σήμερα ο αγιασμός στο Δημοτικό Σχολείο Νέων Βρασνών για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς από τον εφημέριο της ενορίας μας, πατέρα Δημήτριο.
Μετά την τελετή του Αγιασμού ο ιερέας μας έδωσε τις καλές συμβουλές του σε μαθητές, γονείς και δασκάλους και ευχήθηκε σε όλους καλή σχολική χρονιά.
Στη συνέχεια ο Διευθυντής του σχολείου κ. Κυπαρίσσης Σωκράτης σε σύντομο χαιρετισμό καλωσόρισε τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου και ιδιαίτερα τους μαθητές της Α΄ τάξης και τόνισε την ανάγκη και τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ όλων των φορέων της σχολικής κοινότητας.
Επίσης σύντομο χαιρετισμό απεύθυνε η αντιδήμαρχος του Δήμου Βόλβης κ. Στέλλα Σαλέπη.
Μετά τον Αγιασμό οι μαθητές πέρασαν στις τάξεις τους με τη συνοδεία των δασκάλων τους όπου παρέλαβαν τα βιβλία τους και αποχώρησαν με τους γονείς τους.
Καλή σχολική χρονιά σ’ όλη την εκπαιδευτική κοινότητα!!!

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Αγιασμός Σχολείου για τη νέα σχολική χρονιά»

“Έναρξη σχολικού έτους 2021-2022”

Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021 – 2022 θα γίνει τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 9.30΄ π.μ., στον αύλειο χώρο του σχολείου με την τήρηση όλων των μέτρων σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υ.ΠΑΙ.Θ..
Οι μαθητές/μαθήτριες κατά την προσέλευσή τους, τη Δευτέρα, θα πρέπει να φορούν μάσκα προστασίας και να φέρουν βεβαίωση αρνητικού self test 24 ωρών ή πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης. Το ίδιο θα κάνουν και την Παρασκευή.
Από τη μεθεπόμενη εβδομάδα, το αυτοδιαγνωστικό (σελφ) τεστ θα επιδεικνύεται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) και θα πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο.

  • Οι μαθητές της A΄, Β΄ Γ΄, τάξης, θα μπουν από την κύρια είσοδο του σχολείου, ενώ της Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξης θα μπουν από την είσοδο της πλαϊνής πόρτας του σχολείου.
  •  Οι μαθητές της Α΄ τάξης θα συνοδεύονται υποχρεωτικά από έναν γονέα ή κηδεμόνα.
  •  Οι μαθητές θα έχουν μαζί τους τη σχολική τσάντα για να παραλάβουν τα βιβλία και το πρόγραμμα μαθημάτων.
  • Το σχολικό λεωφορείο, που θα μεταφέρει τους μαθητές, θα βρίσκεται στην Τοπική Κοινότητα Βρασνών στις 9:00΄ π.μ. και θα αναχωρήσει από το σχολείο στις 10.15΄ π.μ..
  •  Ώρα προσέλευσης 09:15 π.μ.
    Ώρα αποχώρησης 10:15 π.μ.

Καλή σχολική χρονιά με υγεία και χαμόγελο!!!

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Έναρξη σχολικού έτους 2021-2022”

“Ασφαλές άνοιγμα των σχολείων για το έτος 2021-2022 “

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 και μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Ειδικών, ανακοινώνει:

Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:

οι μαθητές με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (σελφ) τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο,
οι εκπαιδευτικοί με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) με ευθύνη και κόστος του εργαζομένου.
Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:

απομακρύνεται από το σχολείο και παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον 10 ημέρες, απέχοντας και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες καθώς και από κάθε άλλη μετακίνηση ή επαφή με άτομα εκτός του οικιακού περιβάλλοντος.
επιστρέφει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10 ημερών από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) ΚΑΙ τη βελτίωση των άλλων συμπτωμάτων. Για την επιστροφή στο σχολείο δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.
Επιπλέον, για τις στενές επαφές:

προβλέπεται αυξημένος εργαστηριακός έλεγχος και για διάστημα 7 ημερών ως εξής:
Για ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
2 εργαστηριακά τεστ – rapid πέραν των προβλεπομένων
εάν οι ανεμβολίαστοι μαθητές κάθονταν δίπλα ή στο αμέσως εμπρός ή πίσω θρανίο από το κρούσμα, υποβάλλονται σε καθημερινά αυτοδιαγνωστικά τεστ – self (τις ημέρες που δεν κάνουν τα 2 εργαστηριακά).
Για εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
2 αυτοδιαγνωστικά τεστ – self ανεξαρτήτως της θέσης στην οποία κάθονται.
Όλοι οι ανωτέρω επιβεβαιωτικοί έλεγχοι παρέχονται δωρεάν στα Σταθερά Σημεία Επιβεβαιωτικού Ελέγχου του ΕΟΔΥ. Στόχος των πολύ αυξημένων ελέγχων είναι η διασφάλιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας.

Το πρωτόκολλο «Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Περιστατικών Λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ θα περιλαμβάνει περαιτέρω αναλυτική περιγραφή του ορισμού «στενής επαφής» και οδηγίες διαχείρισης των κρουσμάτων.

Ένα σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία του και η διδασκαλία θα γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης όταν σε αυτό εντοπιστούν επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 στο 50%+1 μαθητές του.

Οι εκπαιδευτικοί μας ανταποκρίθηκαν άμεσα και μαζικά στο εμβολιαστικό πρόγραμμα και τους ευχαριστούμε θερμά, όχι μόνο γιατί θωρακίζουν με αυτό τον τρόπο την ατομική, δημόσια υγεία και την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και γιατί αποτελούν παράδειγμα για τα παιδιά και για όλους μας. Τους ευχαριστούμε θερμά για την υπεύθυνη στάση τους και τη συνεισφορά τους στο τείχος ανοσίας.

Εδώ μπορείτε να δείτε συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών και εφήβων:

https://www.minedu.gov.gr/news/49873-2-9-2021-emvoliasmos-enanti-tou-koronoioy-sars-cov-2-paidion-kai-efivon-synitheis-erotiseis-apantiseis-sxetika-me-to-emvolio

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ασφαλές άνοιγμα των σχολείων για το έτος 2021-2022 “