Ένας δημιουργός συνθηματικών για μικρούς μαθητές

Ψάχνοντας για συνθηματικά για παιδιά βρήκα τη σελίδα www.dinopass.com που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Μου άρεσε η ιδέα και έτσι έφτιαξα έναν αντίστοιχο δημιουργό συνθηματικών (password) για μικρά παιδιά. Όπως μπορείτε να δείτε μάζεψα υλικό από διάφορες πηγές και έκανα συγκόλληση.

Μπορείτε να το δείτε στη διεύθυνση https://dimnikolos.github.io/grobotpass.

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Ο κώδικας του Καίσαρα

Στο μάθημα Ειδικά Θέματα στο Υλικό και στα Δίκτυα Υπολογιστών υπάρχει ο κώδικας του Καίσαρα.

Στην τάξη υλοποιήσαμε τον αλγόριθμο του Καίσαρα με Python και ένας μαθητής σκέφτηκε να αλλάζει η απόσταση σε κάθε γράμμα που είναι ο Αλγόριθμος κρυπτογράφησης Vigenère.

Μια καταγραφή αυτής της διαδικασίας σε websheets βρίσκεται εδώ:
Κώδικας του Καίσαρα σε Python.

Μετάφραση: “Μαθήματα για την Υπολογιστική Εκπαίδευση από τη δεκαετία του 2010: Τι κατάλαβα λάθος”

Μετάφραση: “Μαθήματα για την Υπολογιστική Εκπαίδευση από τη δεκαετία του 2010: Τι κατάλαβα λάθος”

Μετάφραση ανάρτησης του Mark Guzdial στο προσωπικό του ιστολόγιο.

Υπάρχει μια τάση στο Twitter τις τελευταίες εβδομάδες όπου κάποιοι (ειδικά οι ακαδημαϊκοί που ακολουθώ) αναρτούν τα κατορθώματά τους τα τελευταία 10 χρόνια. Γράφουν για το πόσα άρθρα δημοσίευσαν, τον αριθμό των διδακτόρων που αποφοίτησαν και το ποσό

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Το Microbit διαβάζει το μυαλό σας

Στην ανάρτηση αυτή θα περιγράψω ένα πρόγραμμα σε Scratch με τη χρήση Microbit που δίνει την εντύπωση ότι το Microbit διαβάζει το μυαλό του χρήστη.

Δείτε το έργο Scratch εδώ:
https://scratch.mit.edu/projects/348812757

Η αφορμή για αυτό το πρόγραμμα Scratch είναι ένα παιχνίδι από το Βρετανικό Συμβούλιο με τίτλο Magic Gopher.

Το παιχνίδι διαβάζει τη σκέψη σας και δείχνει το σύμβολο που σκέφτεστε μεταξύ

 » Διαβάστε όλο το άρθρο