Τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2026 επισκέφθηκε τη Β’ τάξη με αφορμή τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ο Ευτύχης! «Ο Ευτύχης ταξιδεύει» αποτελεί ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Συλλόγου “Ορίζοντα” εγκεκριμένο από το ΥΠΑΙΘΑ, το οποίο στοχεύει στη γεφύρωση του σχολείου με την κοινωνική πραγματικότητα και στην ενίσχυση της προσωπικότητας των μαθητών. Μέσα από τη γνωριμία τους με γεγονότα της ζωής, επιδιώκει να τους βοηθήσει να καλλιεργήσουν δεξιότητες αντιμετώπισης δυσκολιών και ψυχικής ανθεκτικότητας, ενώ παράλληλα αναδεικνύει αξίες όπως η αισιοδοξία, η αλληλεγγύη, ο εθελοντισμός και η ανιδιοτελής προσφορά. Το πρόγραμμα αντλεί έμπνευση από το παραμύθι «Ο Ευτύχης και το Ουράνιο Τόξο» της Ευδοκίας Σκορδαλά–Κακατσάκη.












