Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής (09-12-2019)

Ολοκληρώνοντας τον κύκλο δράσεων του Σχολείου μας που αφορούν την ασφαλή κυκλοφορία και συμπεριφορά στον δρόμο, οι μαθητές μας επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, για να ακούσουν, συζητήσουν, ενημερωθούν, έτσι ώστε να γίνουν υπεύθυνοι και σωστοί οδηγοί αλλά και πεζοί.

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτική Επίσκεψη, τάξη Ε', τάξη Στ' και χαρακτηρίσθηκε , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.