Επίσκεψη στο μουσείο Τσιτσάνη

Οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης του Σχολείου μας επισκέφθηκαν, στις 10-12-2019, μαζί με τη δασκάλα των εικαστικών, κα Μαρία Γαλαζούλα, το Μουσείο Τσιτσάνη, περιηγήθηκαν στους χώρους του και στη συνέχεια είδαν μέσα από μια άλλη, εικαστική ματιά, τα έργα εικαστικής τέχνης που ήταν εκτεθειμένα.

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτική Επίσκεψη, τάξη Ε', τάξη Στ' και χαρακτηρίσθηκε , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.