Και να, που τελικά, ήρθε το καλοκαίρι: ηρθε η στιγμή να αποχαιρετίστούμε, να αναπολήσουμε, να αναστοχαστούμε, να χαρούμε και ταυτόχρονα να συγκινηθούμε….Όλα αυτά τα συναισθήματα τα νιώσαμε, καθώς βλέπαμε και ακούγαμε αυτά που μας ετοίμασαν οι μαθητές του Σχολείου μας: χορούς, τραγούδια, σκετς, θεατρικά δρώμενα, χορευτικά και βίντεο. Αποχαιρετήσαμε τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης και τους ευχηθήκαμε καλή πρόοδο και καλή μετάβαση στο Γυμνάσιο…






