Το Σχολείο μας και συγκεκριμένα οι μαθητές και η δασκάλα της Ε΄τάξης, κα Φράγκου Ευαγγελία, είχαν την πολύ όμορφη ιδέα να διοργανώσουν μια τελετή υποδοχής για τους μικρούς μαθητές, που φοιτούν τώρα στο Νηπιαγωγείο , αλλά από τον Σεπτέμβριο, θα είναι οι μαθητές της Α΄τάξης του Σχολείου μας. Υποδέχτηκαν, λοιπόν, στο Σχολείο μας, τους μαθητές, τις Νηπιαγωγούς του Μεγάλου Κεφαλόβρυσου και Αγίων Αποστόλων καθώς και τους γονείς αυτών. Τους ξενάγησαν στο Σχολείο μας, τους μίλησαν για τη λειτουργία, τα μαθήματα, τους κανόνες και για πολλά άλλα, που θα δουν μπροστά τους για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο. Χαρούμενη έκπληξη για όλους, αποτέλεσε και η γνωριμία τους με τον νέο Διευθυντή του Σχολείου μας, τον κο. Ζαμπραΐλα!
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

-
Τελευταία άρθρα
Κατηγορίες
- Αθλητικές Δράσεις.
- Ανακοινώσεις
- Αφήγηση παραμυθιού
- Διαγωνισμός
- Διδακτικό προσωπικό
- Εθιμικό Παιχνίδι
- Εκδηλώσεις
- Εκδρομές
- Εκπαιδευτική Επίσκεψη
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- Ενημερωτική Εκδήλωση
- Ενημερωτική Συνάντηση
- Επιμορφωτικό Σεμινάριο
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
- ΕΥΧΕΣ
- Καλοκαιρινή Γιορτή
- Κουκλοθέατρο
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Πρόγραμμα Παρέμβασης
- Προσωπικά δεδομένα
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολικές γιορτές
- Ταινία
- τάξη Α'
- τάξη Β'
- τάξη Γ'
- τάξη Δ'
- τάξη Ε'
- τάξη Στ'
- Υγεία
- Χωρίς κατηγορία




