Η γιορτή μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου ( Ε1 -Ε2)

IMG 20221117 091355

Μια πολύ όμορφη γιορτή για την επέτειο της εξέργεσης του Πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου από τους μαθητές της Ε’ Τάξης του σχολείου μας. Οι μαθητές τίμησαν την επέτειο αυτή παρουσιάζοντας θεατρικό δρώμενο με τίτλο << ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ Η ΕΛΛΑΣ >> τόσο στα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου όσο και σε γονείς που παρακολούθησαν τη γιορτή μας.

Συγχαρητήρια στα παιδιά μας για την προσπάθειά τους και την εκπληκτική παρουσίασή τους!

“Το τραγούδι της χαράς” (Β’ τάξη)

cat 1800843 480

Στο 6ο εργαστήριο του θεματικού κύκλου Ευ ζην με τίτλο “το τραγούδι της χαράς” γεμίσαμε τα αόρατα κουβαδάκια μας με καλά συναισθήματα!

Τι είναι αυτά τα αόρατα κουβαδάκια που ο καθένας από μας- μικρός ή μεγάλος -κουβαλάει ; Πώς τα γεμίζουμε και με τι; Πώς νιώθουμε, όταν τα έχουμε γεμάτα και πώς ,όταν είναι άδεια;

Για όλα αυτά συζητήσαμε, αφού είδαμε το παρακάτω βίντεο ,και αποφασίσαμε πως πάντα  στόχος μας θα είναι να έχουμε τα κουβαδάκια μας πάντα γεμάτα! Κάθε βράδυ, προτού κοιμηθούμε, θα ρωτάμε τον εαυτό μας ,αν καταφέραμε να τα γεμίσουμε!

Σας μπερδέψαμε;   😉  Δείτε το παρακάτω βίντεο και θα καταλάβετε…

Εσείς άραγε γεμίζετε τα κουβαδάκια σας ή τα αδειάζετε; 

Κάνε – Μια -Ευχή Ελλάδος

gert5y

Το Make – A – Wish (Κάνε – Μια – Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3-18 ετών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Μια ευχή δεν είναι απλά μια ευχή, είναι πολλά παραπάνω. Είναι το φως στο σκοτάδι. Είναι ο τρόπος να ξαναγίνει ένα παιδί, παιδί ξαναβρίσκοντας την παιδικότητα και την αθωότητα που χάθηκαν βίαια λόγω της ασθένειας. Για 24η χρονιά το Αστέρι της Ευχής ετοιμάζεται να “ταξιδέψει” σε όλη την Ελλάδα.

Μέσω του προγράμματος Αστέρι της Ευχής, το οποίο υλοποιείται στα σχολεία με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων ( Αρ.Πρωτ. Φ.2.1/ΜΓ/64830/102883/Δ7&Φ.14/98076/ΦΔ/100120/Δ1) δίνεται η δυνατότητα σε κάθε παιδί με το συμβολικό ποσό των 2 ευρώ, να αποκτήσει το δικό του αστέρι της ευχής! Ένα χάρτινο αστέρι στο πίσω μέρος του οποίου ο κάθε μαθητής/τρια μπορεί να γράψει τη δική του ευχή και το οποίο “μαγικά” μεταμορφώνεται σε Αστέρι Αγάπης και φωτίζει τη ζωή ενός λιγότερο τυχερού παιδιού, που παλεύει για τη ζωή του!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το σχολείο μας συμμετέχει και φέτος στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, καθώς επίσης και στον δημιουργικό διαγωνισμό που πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος και για τον οποίο μπορείτε να μάθετε περισσότερα πατώντας εδώ.

1η Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

λήψης

Πραγματοποιήθηκε η 1η τρίωρη ενδοσχολική επιμόρφωση στα πλαίσια της επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με βάση τον 8ο άξονα (Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις που έχουν αναλάβει) στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου μας από τις εκπαιδευτικούς Αντωνιού Γεωργία ΠΕ70, Λάμπρου Αγάπη ΠΕ05 και Τσιωτάκη Αγγελική ΠΕ70 με θέμα “Ψηφιακά εργαλεία στην καθημερινή εκπαιδευτική εργασία μας» και συγκεκριμένα έγινε  επιμόρφωση στη χρήση (ανάρτηση άρθρων, εισαγωγή πολυμέσων κτλ.) του σχολικού ιστολογίου. 

12 .jpg  

 

Τη διατροφή μου φροντίζω, σώμα γερό χτίζω! (Δ’ τάξη)

cat 1800843 480

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων  ασχοληθήκαμε με την υγιεινή διατροφή. Αρχικά  συζητήσαμε για το ποιες τροφές είναι υγιεινές και ποιες ανθυγιεινές . Στη συνέχεια τις ομαδοποιήσαμε και τις τοποθετήσαμε  στα σπιτάκια τους.

Διαβάσαμε το παραμύθι «Μια φορά ήταν η κολοτούμπα», παρακολουθήσαμε το βίντεο « ονειρομαγειρέματα» και μάθαμε από που προέρχονται τα τρόφιμα και ότι έχουν οικογένειες. Στη συνέχεια, διαβάσαμε το βιβλίο « Η κυρά- Διατροφή – πρώτη στη μαγειρική» και είδαμε ένα βίντεο για την πυραμίδα των τροφών. Αφού τα συζητήσαμε στην ολομέλεια κατασκευάσαμε την πυραμίδα των τροφών με τη μέθοδο κολάζ.

Συμφωνήσαμε στο πόσο καλό κάνουν τα φρούτα στην υγεία μας και πως πρέπει να τα εντάξουμε καθημερινά στη διατροφή μας . Αποφασίσαμε από κοινού κάθε μέρα να έχουμε στο δεκατιανό μας κι από ένα φρούτο. Φάγαμε λωτούς , ρόδια , σταφύλια και πολλά άλλα νόστιμα φρουτάκια.

Στην προσπάθεια μας να μάθουμε περισσότερα για το πώς πρέπει να τρεφόμαστε σωστά, καλέσαμε στο σχολείο μας τη διαιτολόγο-διατροφολόγο κ. Μανού Ευαγγελία, η οποία δέχτηκε με χαρά. Οι μαθητές της Α΄ τάξης- οι οποίοι ασχολούνται με την ίδια θεματική- και της Δ΄ τάξης την υποδέχτηκαν την Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου στο σχολείο μας με ενθουσιασμό και γεμάτοι απορίες. Μας μίλησε για το τι πρέπει να τρώμε, σε τι ποσότητες και κάθε πότε. Αφού ολοκλήρωσε την ομιλία της, οι μαθητές της Α΄ τάξης ζωγράφισαν υγιεινές τροφές και οι μαθητές της Δ’ τάξης έπαιξαν το παιχνίδι « Το κυνήγι των τροφών». Οι τροφές-υγιεινές και ανθυγιεινές- είχαν κρυφτεί μέσα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και εμείς έπρεπε να τις βρούμε και να τις κατηγοριοποιήσουμε! Τα καταφέραμε περίφημα!

Σκοπός μας είναι να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε  τους υπολοίπους (μαθητές- γονείς, τοπική κοινωνία) ώστε να βελτιώσουν τις διατροφικές τους συνήθειες και να αποκτήσουν υγιεινές συνήθειες στη ζωή τους. Έχουμε σκοπό να φτιάξουμε μια ηλεκτρονική αφίσα και σταυρόλεξα-για να εξασκηθείτε- και να τα  αναρτήσουμε στο blog του σχολείου. Λίγη υπομονή…

ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ – ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ – ΒΟΗΘΑΜΕ

Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας κατάφεραν να γεμίσουν μία τεράστια σακούλα με πλαστικά καπάκια από μπουκαλάκια νερού. Με αυτόν τον τρόπο βοήθησαν στην προστασία του περιβάλλοντος και ενίσχυσαν την προσπάθεια του συλλόγου ΑΜΕΑ νομού Αργολίδας ” Οδύσσεια”.

540 πλαστικά καπάκια = 1 κιλό

540.000 πλαστικά καπάκια = 1 τόνος

1 τόνος πλαστικά καπάκια = 1 αναπηρικό αμαξίδιο

Προστατεύουμε το περιβάλλον, ταυτόχρονα βοηθάμε τους συνανθρώπους μας!

Συγχαρητήρια παιδιά! Συνεχίστε δυνατά!

Συμμετοχή στον 12ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης από τις εκδόσεις Μεταίχμιο

12os Marathonios anagnosis Dhmotika Gymnasia 750x350 1

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, μαθητές από όλες τις τάξεις του σχολείου μας θα συμμετάσχουν στον 12ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης των εκδόσεων Μεταίχμιο. Ο φετινός διαγωνισμός έχει θέμα «Ο μαγικός περίπατος της Άλκης Ζέη: 100 χρόνια από τη γέννησή της»

Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση της Άλκης Ζέη (1923), στον φετινό επετειακό Μαραθώνιο καλούνται οι μαθητές να μελετήσουν μερικά από τα βιβλία μιας από τις σπουδαιότερες συγγραφείς της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας και να εμβαθύνουν στην ιστορία, για να μπορέσουν να εκφράσουν γραπτά ή προφορικά βαθύτερες σκέψεις ή και να εκφραστούν καλλιτεχνικά.

Επισημαίνεται ότι έχει πραγματοποιηθεί η αγορά των συγκεκριμένων βιβλίων και είναι διαθέσιμα προς δανεισμό από τη Σχολική μας Βιβλιοθήκη, για τους μαθητές όλων των τάξεων!

Λιομάζωμα στο σχολείο μας!

Η ελιά, το πολυτιμότερο δέντρο του τόπου μας, θρέφει με τους καρπούς της τους Έλληνες από την αρχαιότητα έως και τώρα, ενώ το ελαιόλαδο αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο στη διατροφή μας. Το μάζεμα της ελιάς έχει ήδη αρχίσει και και θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου, ανάλογα με την περιοχή και τις ποικιλίες της ελιάς.

Τη Δευτέρα, έχοντας τον ηλιόλουστο καιρό με το μέρος μας και με την καθοδήγηση των δασκάλων, μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας μάζεψαν με πολλή όρεξη τις ελιές από τα δέντρα του προαυλίου μας.

Τα παιδιά πήραν καλαθάκια και μικρά τσουβάλια και ξεκίνησαν… δουλειά! Κι επειδή η φετινή μας “σοδειά” δεν ήταν μεγάλη, αποφασίσαμε να φτιάξουμε επιτραπέζιες (βρώσιμες) ελιές στο σχολείο και, όταν θα είναι έτοιμες, να τις απολαύσουμε!

1 2 3 4 5 6 7 8 Viber 2022 10 30 22 41 00 163 Viber 2022 10 30 22 40 59 318   Viber 2022 10 30 22 40 59 529 Viber 2022 10 30 22 40 59 418