Λιομάζωμα στο σχολείο μας!
Η ελιά, το πολυτιμότερο δέντρο του τόπου μας, θρέφει με τους καρπούς της τους Έλληνες από την αρχαιότητα έως και τώρα, ενώ το ελαιόλαδο αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο στη διατροφή μας. Το μάζεμα της ελιάς έχει ήδη αρχίσει και και θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου, ανάλογα με την περιοχή και τις ποικιλίες της ελιάς.
Τη Δευτέρα, έχοντας τον ηλιόλουστο καιρό με το μέρος μας και με την καθοδήγηση των δασκάλων, μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας μάζεψαν με πολλή όρεξη τις ελιές από τα δέντρα του προαυλίου μας.
Τα παιδιά πήραν καλαθάκια και μικρά τσουβάλια και ξεκίνησαν… δουλειά! Κι επειδή η φετινή μας “σοδειά” δεν ήταν μεγάλη, αποφασίσαμε να φτιάξουμε επιτραπέζιες (βρώσιμες) ελιές στο σχολείο και, όταν θα είναι έτοιμες, να τις απολαύσουμε!









