Γιορτή Λήξης Σχολικού Έτους 2025-2026

Την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 με μεγάλη συγκίνηση και χαρά πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολείου μας, η οποία ήταν αφιερωμένη στον ελληνικό κινηματογράφο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσίασαν με κέφι και δημιουργικότητα αγαπημένα αποσπάσματα από παλιές ελληνικές ταινίες, χαρίζοντας σε όλους όμορφες στιγμές γέλιου, νοσταλγίας και συγκίνησης.

3    4

 9   12

13     14

10     6

Ιδιαίτερα ξεχωριστή ήταν η στιγμή του αποχαιρετισμού των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι ολοκληρώνουν το ταξίδι τους στο Δημοτικό Σχολείο και ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στη μαθητική τους πορεία. Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή πρόοδο, να κυνηγούν τα όνειρά τους με αισιοδοξία και να κρατούν πάντα ζωντανές τις όμορφες αναμνήσεις από τα σχολικά τους χρόνια.

2 1

Καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι σε όλους!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση