Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 με μεγάλη χαρά οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της προώθησης της άθλησης και του υγιεινού τρόπου ζωής. Μέσα από ομαδικά αθλήματα, αγώνες και κινητικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν, να συνεργαστούν και να αναπτύξουν δεξιότητες όπως ο σεβασμός, η ευγενής άμιλλα και η ομαδικότητα.
Η ημέρα ήταν γεμάτη κίνηση, χαμόγελα και ενθουσιασμό, αποδεικνύοντας ότι ο αθλητισμός αποτελεί πολύτιμο μέσο μάθησης, ψυχαγωγίας και προσωπικής ανάπτυξης για όλους τους μαθητές.
