22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

Στις 22 Απριλίου κάθε χρόνο  γιορτάζεται η «Ημέρα της Γης», με στόχο την κινητοποίηση ανθρώπων, κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και οργανισμών για έναν πλανήτη καθαρό. Καθιερώθηκε το 1970 στις ΗΠΑ με πρωτοβουλία του γερουσιαστή Γκέιλορντ Νέλσον, ενός πολιτικού με περιβαλλοντικές ανησυχίες. Ωστόσο, με τα χρόνια, η «Ημέρα της Γης» ξεφεύγει από το αμερικάνικο πλαίσιο, όπου αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλής, και εξαπλώνεται σε ολόκληρο τον κόσμο.

Σήμερα κι εμείς λοιπόν επειδή αγαπάμε πολύ το χωριό μας, το νησί μας, τη χώρα μας και ευρύτερα τον πλανήτη μας διαβάσαμε βιβλία και κάναμε δράσεις. Διαβάσαμε τα βιβλία “Το νησί του Ποτέ-Ποτέ” και το “Λαμπίκο” και φτιάξαμε αφίσες και ζωγραφιές.  Επίσης, θυμηθήκαμε την δεντροφύτευση που συμμετείχαμε ενεργά σαν σχολείο καθώς  έγινε σε περιοχή που κάηκε και είναι κοντά στο χωριό μας.

Εμείς τα παιδιά είμαστε το μέλλον και θα σώσουμε τον πλανήτη μας! Δεν θα τον αφήσουμε να καταστραφεί, να είστε σίγουροι!

c5bfce10 97d2 45cb a169 a93cbb5a82d3406eccad dd95 4c65 be24 879bd988b17698e75298 6b7f 4a73 ac21 d7d8278b125d124a59f4 034f 4d22 8287 cb52f86a15c2