Επιστροφή στα σχολεία μας σήμερα μετά τις πασχαλινές διακοπές και δεν υπάρχει ωραιότερος τρόπος για να κάνουμε πιο γλυκιά την επιστροφή από το να αρχίσουμε με ένα βιβλίο. Διαβάσαμε λοιπόν το βιβλίο ”Πάσχα αγάπης στη Λαγουδοχώρα” για να δούμε πως περάσανε τα λαγουδάκια στη χώρα τους το Πάσχα και μετά να πούμε κι εμείς τι κάναμε και να συνθέσουμε τις αναμνήσεις μας στο ημερολόγιό μας! Θυμηθήκαμε πολλές ωραίες στιγμές…Μάλλον ήταν ένα ωραίο Πάσχα για όλους μας…Επιστροφή τώρα στη σχολική πραγματικότητα γιατί έχουμε μέρες ακόμη μέχρι τις καλοκαιρινές μας διακοπές!
