Ήρθε και η ώρα για την καλοκαιρινή μας γιορτή… Πότε πέρασε η σχολική χρονιά φέτος ούτε που το καταλάβαμε! Πάμε λοιπόν με πολλή χαρά, γέλιο, χορούς και παιχνίδια να υποδεχτούμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της ΣΤ δημοτικού που του χρόνου θα πάνε στο Γυμνάσιο. Ετοιμάσαμε λοιπόν βιντεάκι αποχαιρετισμού με στιγμές και βιντεάκια από όλη τη χρονιά και οι μαθήτριες της Γ-Δ τάξης στα πλαίσια του προγράμματος “Stop bullying” δημιούργησαν ένα μικρό χορευτικό τραγούδι και το παρουσίασαν στους συμμαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς. Ευχαριστούμε όλες τις δασκάλες μας για τις εκπλήξεις που ετοίμασαν στη γιορτή μας και τη γυμνάστρια μας την κ. Λίτσα για τα ωραία παιχνίδια και τους χορούς που μας έμαθε. Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον πάτερ Νικόλαο που ήρθε να μας δει, τους γονείς μας που είναι πάντα δίπλα μας και το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για το δροσερό κέρασμα στο τέλος. Να είστε όλοι καλά και να περάσετε ένα ήρεμο και όμορφο καλοκαίρι!

