ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ

Ημερήσια εκδρομή λέει σήμερα το πρόγραμμα και πήραμε το λεωφορείο για να πάμε όλοι μαζί μικροί μεγάλοι προς τα νότια.

Πρώτη στάση Μεστά για λίγο καφέ οι μεγάλοι και λίγο χυμό οι μικροί. Μετά ο δρόμος μας έβγαλε στην Κώμη όπου φάγαμε και παίξαμε.

Αργά το μεσημέρι χαρούμενοι και λίγο κουρασμένοι επιστρέψαμε στο χωριό μας.

Και του χρόνου να είμαστε καλά!

Mesta CHioy