Σήμερα Δευτέρα επιστρέψαμε από το Σαββατοκύριακο με πολύ καλή διάθεση μιας και έχει μπει ο Ιούνιος. Κάλο μήνα! Ήρθε η αγαπημένη μας εποχή, το καλοκαίρι και στο τμήμα ένταξης την καλοσωρίσαμε με ωραίες δραστηριότητες! Συζητήσαμε, γράψαμε και ζωγραφίσαμε τι σημαίνει καλοκαίρι για εμάς και ετοιμάσαμε την βαλίτσα των διακοπών μας μιας και πλησιάζουν… Είμαστε έτοιμοι λοιπόν!



