Ήρθε και η ώρα για την καλοκαιρινή μας γιορτή… Πότε πέρασε η σχολική χρονιά φέτος ούτε που το καταλάβαμε! Πάμε λοιπόν με πολλή χαρά, γέλιο, χορούς και παιχνίδια να υποδεχτούμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της ΣΤ δημοτικού που του χρόνου θα πάνε στο Γυμνάσιο. Ετοιμάσαμε λοιπόν βιντεάκι αποχαιρετισμού με στιγμές και βιντεάκια από όλη τη χρονιά και οι μαθήτριες της Γ-Δ τάξης στα πλαίσια του προγράμματος “Stop bullying” δημιούργησαν ένα μικρό χορευτικό τραγούδι και το παρουσίασαν στους συμμαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς. Ευχαριστούμε όλες τις δασκάλες μας για τις εκπλήξεις που ετοίμασαν στη γιορτή μας και τη γυμνάστρια μας την κ. Λίτσα για τα ωραία παιχνίδια και τους χορούς που μας έμαθε. Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον πάτερ Νικόλαο που ήρθε να μας δει, τους γονείς μας που είναι πάντα δίπλα μας και το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για το δροσερό κέρασμα στο τέλος. Να είστε όλοι καλά και να περάσετε ένα ήρεμο και όμορφο καλοκαίρι!
Αρχείο μηνός Ιούνιος 2025
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ
Ημερήσια εκδρομή λέει σήμερα το πρόγραμμα και πήραμε το λεωφορείο για να πάμε όλοι μαζί μικροί μεγάλοι προς τα νότια.
Πρώτη στάση Μεστά για λίγο καφέ οι μεγάλοι και λίγο χυμό οι μικροί. Μετά ο δρόμος μας έβγαλε στην Κώμη όπου φάγαμε και παίξαμε.
Αργά το μεσημέρι χαρούμενοι και λίγο κουρασμένοι επιστρέψαμε στο χωριό μας.
Και του χρόνου να είμαστε καλά!
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ!
Σήμερα Δευτέρα επιστρέψαμε από το Σαββατοκύριακο με πολύ καλή διάθεση μιας και έχει μπει ο Ιούνιος. Κάλο μήνα! Ήρθε η αγαπημένη μας εποχή, το καλοκαίρι και στο τμήμα ένταξης την καλοσωρίσαμε με ωραίες δραστηριότητες! Συζητήσαμε, γράψαμε και ζωγραφίσαμε τι σημαίνει καλοκαίρι για εμάς και ετοιμάσαμε την βαλίτσα των διακοπών μας μιας και πλησιάζουν… Είμαστε έτοιμοι λοιπόν!






