Μιας και ήρθε η άνοιξη και ο καιρός είναι πολύ καλός είπαμε να πραγματοποιήσουμε μια εκδρομή. Σκεφτήκαμε λοιπόν αρχικά να πάμε να εξερευνήσουμε μια καινούργια βιβλιοθήκη που έχει φτιάξει η Μητρόπολη της Χίου και βρίσκεται στον παραλιακό δρόμο προς το Βροντάδο. Στη βιβλιοθήκη που ονομάζεται «Άγιος Αγαπητός» μας περίμενε η βιβλιοθηκονόμος κα Αργυρώ Σουρέλα για να μας ξεναγήσει στο χώρο και να μας κάνει ένα πρόγραμμα για εμάς τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου. Καθίσαμε στα τραπεζάκια της βιβλιοθήκης και βρήκαμε ένα παιδικό βιβλίο για τον καθένα μας!Το περιεργαστήκαμε με χαρά. Το είχε αφήσει για εμάς η κα Αργυρώ. Αφού συζητήσαμε για τα παιδικά βιβλία και ολοκλήρωσε όσα είχε να μας πει η κα Αργυρώ , έπειτα η δασκάλα μας κα Ιωάννα Παπακωνσταντίνου έφερε να μας διαβάσει ένα βιβλίο με τίτλο : «Μέλισσες» του GRAJKOWSKI WOJCIECH από τις εκδόσεις Μικρή Σελήνη, μιας και στις 20 Μαΐου είναι παγκόσμια ημέρα μέλισσας. Μάθαμε πολλές πληροφορίες για τις μέλισσες και τη σημασία του μελιού για τον άνθρωπο και εντυπωσιαστήκαμε από το μέγεθος του βιβλίου και τις ωραίες του εικόνες. Μετά παίξαμε στη βιβλιοθήκη ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού καθώς έπρεπε να βρούμε 9 μελισσούλες που είχαν κρυφτεί στα ράφια της βιβλιοθήκης. Στο τέλος, ευχαριστήσαμε την κα Αργυρώ για την φιλοξενία, την ξενάγηση στο χώρο και την ενδιαφέρουσα παρουσίαση παιδικών βιβλίων.
Συνεχίσαμε την εκδρομή μας στο Βροντάδο και κατευθυνθήκαμε προς την «Ηώ» όπου φάγαμε παίξαμε και ξεκουραστήκαμε απολαμβάνοντας τον ήλιο και τη μαγική θέα της θάλασσας. Φορώντας γάντια καθαρίσαμε την ακτή της περιοχής καθώς στα πλαίσια του ενεργού πολίτη κάνουμε διάφορες δράσεις που έχουν ως σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος. Επιστρέψαμε το μεσημέρι στο σχολείο λίγο κουρασμένοι αλλά πολύ χαρούμενοι και γεμάτοι νέες εμπειρίες…


