Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α-Β τάξης με την κυρία τους κ. Ειρήνη Καλαϊτζή στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων του Ευ Ζην σχετικά με την υγιεινή διατροφή έφτιαξαν ουράνιο τόξο με φρούτα. Τα πιάτα ήταν διαφορετικά και όλα πολύ υγιεινά και εντυπωσιακά. Οι μαθητές/τριες το χάρηκαν πολύ και τα απόλαυσαν με την ψυχή τους!
