Σήμερα Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025 μας επισκέφτηκε ο Υπαστυνόμος του Τμήματος Τροχαίας Χίου Κος Μιχάλης Φλωράδης και μίλησε σε όλους/ες μαθητές/ήτριες του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου για την Κυκλοφοριακή Αγωγή στο πλαίσιο δράσεων του ενεργού πολίτη. Η συζήτηση επικεντρώθηκε κυρίως σε θέματα χρήσης ποδηλάτου, συμπεριφοράς στα δίκυκλα και στα αυτοκίνητα και φυσικά σωστές ενέργειες των πεζών. Η συζήτηση τελείωσε με την παρουσίαση και εξήγηση βασικών σημάτων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Τα παιδιά είχαν εύλογες απορίες και ο Κος Μιχάλης φρόντισε για την επίλυση όλων των προβληματισμών που τέθηκαν. Τον ευχαριστούμε πολύ!

