ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

Την Τσικνοπέμπτη, όπως απαιτεί το έθιμο τσικνίσαμε στο σχολείο μας και εμείς τρώγοντας κρεατικά και πικάντικες νοστιμιές που μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Μασκαρευτήκαμε, παίξαμε με τις σερπαντίνες, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και περάσαμε υπέροχα.

Ευχαριστούμε πολύ! Να είστε όλοι καλά! Και του χρόνου!

20250310 091915