ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Ε΄ και Στ’ τάξης με τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής κο Στέργιο Πλιάτσικα, παρακολούθησαν Διαδικτυακή ενημέρωση για την Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο η οποία διοργανώθηκε από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Το θέμα της εκδήλωσης αφορούσε:

 

*Παγίδες που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης

*Πρόληψη και την αντιμετώπιση των κινδύνων που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες

*Τα διαδικτυακά παιχνίδια και τον εθισμό σε αυτά

*Το φαινόμενο του εκφοβισμού μέσα από το διαδίκτυο

 

Τα παιδιά ενημερώθηκαν και προβληματίστηκαν για το πώς πρέπει να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ώστε να κερδίζουμε από αυτήν και στη συνέχεια ενημέρωσαν και τους υπόλοιπους μαθητές τους σχολείου για όλα όσα έμαθαν την ημέρα εκείνη!1739700120765