Επίσκεψη της ΣΤ΄Τάξης στο 1ο Γυμνάσιο Χίου

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο η μαθήτρια της ΣΤ΄τάξης, Μαρκέλλα Ραπίτου,  επισκέφτηκε  το 1ο Γυμνασίου Χίου στις 31/3/2016. Εκεί συνάντησε και τους μαθητές της αντίστοιχης τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Χίου και μαζί περιηγήθηκαν στους χώρους του διδακτηρίου, αλλά και στο Μουσείο Φυσικής. 

 

received_796823227120196 received_796823240453528 received_796823260453526 received_796823667120152 received_796823750453477