Στις 29/2/2016 οι τάξεις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ επισκέφτηκαν την έκθεση της HELMEPA στο εκθεσιακό κέντρο “Γ.ΚΑΛΟΥΤΑΣ”. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για το θαλάσσιο περιβάλλον και τα προβλήματα που δημιουργεί η ρύπανσή του. Μέσ΄ από παιχνίδια έμαθαν για τους θαλάσσιους θησαυρούς που κρύβει ο βυθός. Ήταν ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα και αυτό αποδεικνύεται με τις γραπτές εντυπώσεις των παιδιών.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.