Την επόμενη μέρα από την επίσκεψή μας στην Παφυλίδα οι υπεύθυνες του προγράμματος ήρθαν στο σχολείο μας και μας καθοδήγησαν, ώστε να φτιάξουμε το δικό μας κομποστοποιητή. Έτσι σε μια γωνιά του σχολείου μας δημιουργήσαμε το χώρο που χρειάστηκε και από εδώ και πέρα θα παράγουμε μόνοι μας λίπασμα και μάλιστα φυσικό.
Στις 7 Απριλίου οι μαθητές μας παρακολούθησαν εκπαιδευτικά προγράμματα στο κτήμα “Παφυλίδα” στο Δαφνώνα. Τα παιδιά της Α΄και Β΄τάξης ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα με τίτλο “Οι μικροί οικοδημιουργοί”. Γνώρισαν την μαγεία της φυσικής δόμησης και έμαθαν πώς μπορούν και αυτοί να κατασκευάσουν ένα σπιτάκι. Στο τέλος έφτιαξαν μια δική τους χελιδονοφωλιά. Τα παιδιά των υπόλοιπων τάξεων παρακολούθησαν το πρόγραμμα με τίτλο “Φυτεύοντας Φυσικά και χωρίς πολλά πολλά”. Έμαθαν για την παραδοσιακή καλλιέργεια, την φυσική καλλιέργεια και την κομποστοποίηση. Πέρασαν μια μέρα διασκεδάζοντας και μαθαίνοντας…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.