Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο η μαθήτρια της ΣΤ΄τάξης, Μαρκέλλα Ραπίτου, επισκέφτηκε το 1ο Γυμνασίου Χίου στις 31/3/2016. Εκεί συνάντησε και τους μαθητές της αντίστοιχης τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Χίου και μαζί περιηγήθηκαν στους χώρους του διδακτηρίου, αλλά και στο Μουσείο Φυσικής.







