Η Β΄Εφορεία Βυζαντινών αρχαιοτήτων συνέχισε και φέτος τα ενδιαφέροντα προγράμματά της για τα σχολεία. Έχοντας παρακολουθήσει πριν 2 χρόνια με τις τάξεις Ε΄και Στ΄ το πρόγραμμα για τη Μεσαιωνική Πόλη, αποφασίσαμε να συμμετέχουμε φέτος στη …λύση των μυστηρίων με τις τάξεις Γ΄, Δ΄Ε΄και Στ΄. Μέσα από διαφορετικά αντικείμενα, τα παιδιά έκαναν ένα ταξίδι στο χρόνο, προσπαθώντας να ανακαλύψουν τις χρήσεις των αντικειμένων, τον τρόπο παρασκευής, τι σημαίνουν τα σημάδια π.χ. σε ένα πιθάρι και άλλα. Η Κα Ντ.Κεφαλά και ο Κος Σ. Πατατούκος κράτησαν το ενδιαφέρον των παιδιών, τα οποία συμμετείχαν μέχρι τέλους, οπότε και έπαιξαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι μεγάλων διαστάσεων σχετικό με τα αντικείμενα τα οποία είχαν ήδη παρατηρήσει και μιλήσει για΄αυτά.
Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους των προγραμμάτων αυτών και ελπίζουμε στη συνέχισή τους.
Κάτω από : Γ΄και Δ΄ τάξη, Δραστηριότητες, Ε΄και Στ΄ τάξη, Εκπαιδευτικές επισκέψεις - Εκδρομές, Ιστορία, Μουσεία, Τοπική Ιστορία





























































Αφήστε μια απάντηση