English lessons!

Αγαπημένοι μου μαθητές,

Ελπίζω να είστε καλά εσείς κ οι οικογένειές σας. Έχουν περάσει πολλές μέρες που έχουμε να τα πούμε.

Εδώ και λίγο καιρό η καθημερινότητα μας έχει αλλάξει κ χρειάζεται να παραμένουμε στο σπίτι. Αυτό βέβαια σημαίνει πολύς χρόνος για παιχνίδι κ παρέα με τους αγαπημένους μας.

Για όσο καιρό θα είμαστε μακριά,θα σας αναρτώ κ λίγη δουλειά για το σπίτι.

Η Γ΄Δημοτικού θα κάνει επανάληψη το αλφάβητο(alphabet revision) από το βιβλίο του μαθητή Magic book 2 student’s p.10-25, μαζί με τις λέξεις που αντιστοιχούν σε κάθε γράμμα.

H Δ’ Δημοτικού θα κάνει επανάληψη τα ρήματα have got,like και τον present simple από το Βιβλίο μαθητή σελ.150,151 κ 152.

Η Ε΄ και η ΣΤ’ θα ξεκινήσουν με επανάληψη των present simple και present continuous.

Θα σας ενημερώσω άμεσα για τη συνέχεια με ασκήσεις.