Βιβλία προς επιστροφή στο σχολείο με σκοπό την επαναχρησιμοποίησή τους το σχολικό έτος 2022-2023



Λήψη αρχείου

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στην Ε Τάξη για το σχολικό έτος 2022-2023

Για την επιλογή διδασκαλίας 2ης ξένης γλώσσας στην Ε΄ Τάξη (Γαλλικά ή Γερμανικά) του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2022-2023 οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει να συμπληρώσουν την ακόλουθη υπεύθυνη δήλωση για τη γλώσσα προτίμησης του παιδιού τους και να την προσκομίσουν στο σχολείο έως την Παρασκευή, 13/5/2022.



Λήψη αρχείου

Εγγραφές μαθητών/τριών στο Ολοήμερο πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρωινής ζώνης για το σχολικό έτος 2022-2023

Για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρωινής Ζώνης, για το σχολικό έτος 2022-2023, απαιτείται σχετική αίτηση-δήλωση γονέα/κηδεμόνα.

Δεκτές γίνονται όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις  χωρίς προϋποθέσεις.

Στο Τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00 π.μ.) δύνανται να εγγράφονται:

Μαθητές/τριες οι οποίοι/ες είναι εγγεγραμμένοι/ες και φοιτούν στο Ολοήμερο πρόγραμμα

                                                  Καταληκτική ημερομηνία εγγραφών:

                                                               Πέμπτη, 12 Μαΐου 2022



Λήψη αρχείου

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Εισαγωγή μαθητών στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. για το σχολικό έτος 2022-23

Σας ενημερώνουμε ότι η Ηλεκτρονική Πλατφόρμα για την κατάθεση αιτήσεων από τους
ενδιαφερόμενους γονείς/κηδεμόνες για εισαγωγή των μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά
Σχολεία θα παραμείνει ανοιχτή από την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022 και ώρα 13:00 μέχρι και την Πέμπτη
31 Μαρτίου 2022 και ώρα 15:00. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα μπορεί να γίνει μέσω του
συνδέσμου:
https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/aitese-eisagoges-matheton-kai-
mathetrion-sta-protupa-kai-peiramatika-skholeia.
Μπορείτε να βρείτε τα παραπάνω σχετικά έγγραφα στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Π.Π.Σ.
https://depps.minedu.gov.gr/.
Η εισαγωγή μαθητών/τριών στην εισαγωγική τάξη Πειραματικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών,
Γυμνασίων και Λυκείων για το σχολικό έτος 2022-2023 πραγματοποιείται με δημόσια ηλεκτρονική
κλήρωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 6 Μαΐου 2022.
Γονείς και κηδεμόνες μαθητών/τριών που θα συμμετάσχουν σε κλήρωση για εισαγωγή σε
Πειραματικό Σχολείο ή σε δοκιμασία δεξιοτήτων για εισαγωγή σε Πρότυπο Σχολείο οφείλουν να
εγγράψουν τους μαθητές στο σχολείο στο οποίο υπάγονται χωροταξικά, ώστε να εξασφαλίσουν τη
θέση του/της μαθητή/τριας σε δημόσιο σχολείο, για την περίπτωση που δεν εισαχθεί στο
Πειραματικό ή Πρότυπο Σχολείο που επιθυμούν.

Εγγραφές στην Α’ Δημοτικού σχολικού έτους 2022-2023



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Δέκα λόγοι για τους οποίους το μάθημα των Καλλιτεχνικών είναι τόσο σημαντικό για τα παιδιά

brushes gadf26f0b6 1920

1. Δημιουργικότητα

Η τέχνη προάγει την έκφραση των παιδιών πολύ περισσότερο από ότι οι επιστήμες. Το παιδί καλείται να απαγγείλει έναν μονόλογο με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, να αποτυπώσει ζωγραφικά μία ανάμνηση ή να συνθέσει έναν νέο ρυθμό. Με αυτόν τον τρόπο εξασκεί τη δημιουργική του σκέψη, μία δεξιότητα η οποία θα του φανεί χρήσιμη σε κάθε τομέα της ζωής του.

2. Ακαδημαϊκή πρόοδος

Η δημιουργική σκέψη είναι το κλειδί για μία ακαδημαϊκή καριέρα. Οι νέοι οι οποίοι ασκούνται τακτικά σε κάποια τέχνη έχουν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότατες να κερδίσουν κάποιου είδους αναγνώριση στον ακαδημαϊκό χώρο.

3. Κινητικές δεξιότητες

Αυτό αφορά περισσότερο στα νεαρότερα παιδιά τα οποία ασχολούνται ενεργά με τα εικαστικά ή παίζουν κάποιο μουσικό όργανο. Ακόμα και το πιο απλό πράγμα όπως ο τρόπος που κρατάνε το πινέλο, ενισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις κινητικές δεξιότητές τους. Οι Διεθνείς Οργανισμοί Υγείας υπογραμμίζουν τη σπουδαιότητα που έχει για ένα παιδί τριών ετών να μάθει να ζωγραφίζει έναν κύκλο και να χειρίζεται ένα ψαλίδι ασφαλείας.

4. Αυτοπεποίθηση

Είναι εύλογο ότι κάθε γνώση που κατακτά ένας μαθητής ενισχύει την αυτοπεποίθησή του. Όμως όταν ένα παιδί καλείται να ανέβει στη σκηνή για να πει ένα τραγούδι, αναγκάζεται να εγκαταλείψει την προσωπική του «ζώνη άνεσης» με αποτέλεσμα να ενισχύεται ακόμη περισσότερο η θετική άποψη που έχει για τον εαυτό του.

5. Οπτική Αντίληψη

Τα εικαστικά μαθήματα είναι υψίστης σημασίας για τα μικρά παιδιά, καθώς ασκούν την οπτική και χωρική τους αντίληψη. Τα παιδιά πρέπει να αποκτήσουν γνώση του κόσμου πέρα από κείμενα και αριθμούς. Τα καλλιτεχνικά μαθήματα ασκούν την ερμηνευτική και κριτική ικανότητα των παιδιών, διδάσκοντάς τους πώς να επεξεργάζονται τα οπτικά ερεθίσματα έτσι ώστε να κάνουν τις καλύτερες δυνατές επιλογές.

6. Λήψη αποφάσεων

Οι τέχνες ασκούν την κριτική σκέψη του μαθητή καθώς τον βάζουν σε μία συνεχή διαδικασία προβληματισμού. Πώς θα εκφράσω τα συναισθήματά μου μέσα από έναν χορό; Πώς θα αποδώσω αυτόν τον χαρακτήρα; Όταν ένα παιδί μάθει να κάνει σωστές επιλογές, ωφελείται στη γενικότερη σχολική του απόδοση και όχι μόνο. Η λήψη ορθών αποφάσεων είναι μία από τις σημαντικότερες ικανότητες που πρέπει να διαθέτει κάθε ενήλικας.

7. Επιμονή

Η τέχνη είναι γεμάτη προκλήσεις. Η κατάκτηση της τεχνικής είναι κάτι που μπορεί να δοκιμάσει τις αντοχές ενός μαθητή. Στο τέλος αυτής της διαδρομής θα έχει εμπεδώσει το γεγονός ότι η σκληρή δουλειά και η επιμονή αποδίδουν. Αυτή η συνειδητοποίηση θα του φανεί χρήσιμη στη μετέπειτα καριέρα του, όταν θα καλείται να αναπτύσσει συνεχώς νέες δεξιότητες.

8. Συγκέντρωση

Η συγκέντρωση είναι υψίστης σημασίας όταν καταπιάνεσαι με ένα τραγούδι, έναν ρόλο ή μία ζωγραφιά. Και σίγουρα θα σου φανεί απαραίτητη όταν θα κληθείς να μελετήσεις για το πανεπιστήμιο ή όταν θα ασκείς το επάγγελμά σου.

9. Ομαδικότητα

Κάποιες μορφές τέχνης, όπως η ορχήστρα, η χορωδία, το θέατρο ή ένα συγκρότημα, ενέχουν το στοιχείο της συνεργασίας. Οι μαθητές καλούνται να μοιραστούν την ευθύνη του αποτελέσματος και να κάνουν συμβιβασμούς για την επίτευξη ενός κοινού στόχου ο οποίος υπερβαίνει την έννοια της προσωπικής προβολής.

10. Ευθύνη

Τα παιδιά μαθαίνουν ότι φέρουν ευθύνη και κρίνονται για τη συνεισφορά τους σε μία ομαδική δραστηριότητα. Επιπλέον, οφείλουν να αποδεχτούν αυτήν την ευθύνη. Τα λάθη είναι μέσα στη ζωή και το να μάθει κανείς να τα αποδέχεται, να τα διορθώνει και να προχωράει παρακάτω, θα αποβεί σωτήριο στη διάρκεια του μετέπειτα βίου του.

Σταθερά σημεία δειγματοληψίας για ανίχνευση του νέου Κορονοϊού καθημερινές και Σαββατοκύριακα



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου