Ο Φώτης, η Φωτούλα και η Φωτοκύκλωση..
Μια ενδιαφέρουσα θεατρική παράσταση είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας στα πλαίσια των δράσεων ευαισθητοποίησης του Δήμου Κέας για την ανακύκλωση και ιδιαίτερα για την Φωτοκύκλωση!
Οι φυλακές της φύσης “Ο Φώτης, η Φωτούλα και η Φωτοκύκλωση” ήταν μια παράσταση μας πρόσφερε άφθονο γέλιο και μας έμαθε πώς μπορούμε να ανακυκλώνουμε παλιές συσκευές και λαμπτήρες που όλοι έχουμε στα σπίτια μας!
“Στη Φωτοκύκλωση τώρα, μπορείς να πας και φτιάξε το αύριο που εσύ αγαπάς…”















