Την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας , πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας βιωματική δράση από την Κινητή Μονάδα συν-ειρμός με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών μας σε θέματα που αφορούν την ψυχική και συναισθηματική υγεία .
