Τα παιδιά κάνουν δεντροφύτευση
Σήμερα, Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025 οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη δράση δεντροφύτευσης στον χώρο του σχολείου. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, φροντίσαμε το περιβάλλον , ομορφύναμε τον χώρο μας και ενισχύσαμε τη συνείδηση της σημασίας της φύσης στην καθημερινή μας ζωή.
Η δράση δεντροφύτευσης υλοποιήθηκε με τη συνδρομή της Τοπικής Κοινότητας Γλίνους, καθώς και με τους φορείς “We 4 all” και “Emfassis” οι οποίοι φρόντισαν και για την προμήθεια των φυτών. Τους ευχαριστούμε θερμά για τη γενναιόδωρη προσφορά.









