Σήμερα, Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025 οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη δράση δεντροφύτευσης στον χώρο του σχολείου. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, φροντίσαμε το περιβάλλον , ομορφύναμε τον χώρο μας και ενισχύσαμε τη συνείδηση της σημασίας της φύσης στην καθημερινή μας ζωή.
Η δράση δεντροφύτευσης υλοποιήθηκε με τη συνδρομή της Τοπικής Κοινότητας Γλίνους, καθώς και με τους φορείς “We 4 all” και “Emfassis” οι οποίοι φρόντισαν και για την προμήθεια των φυτών. Τους ευχαριστούμε θερμά για τη γενναιόδωρη προσφορά.









