Γιορτάζοντας την ημέρα Αθλητισμού
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, ημέρα αθλητισμού. Όλα τα είχε η ημέρα! αθλοπαιδίες, αγώνες, μουσική ,χορό , συνεργασίες, γέλια και χαρές!!! Συμμετείχαν και οι μαθητές του νηπιαγωγείου. Περάσαμε πολύ ωραία!!!
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, ημέρα αθλητισμού. Όλα τα είχε η ημέρα! αθλοπαιδίες, αγώνες, μουσική ,χορό , συνεργασίες, γέλια και χαρές!!! Συμμετείχαν και οι μαθητές του νηπιαγωγείου. Περάσαμε πολύ ωραία!!!