Αγιασμός στο Ειδικό Δ.Σ.Γιάννουλης
Καλή σχολική χρονιά!!! Σήμερα είχαμε την τιμή να υποδεχτούμε στον αγιασμό του σχολείου μας την Προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ Λάρισας κ. Μπαλαμπέκου Όλγα. Ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά με υγεία, συνεργασία και δύναμη σε εκπαιδευτικούς , γονείς ,μαθητές και συνεργάτες!!! «Δάσκαλε, την πόρτα της τάξης σαν διαβείς ψηλά το κεφάλι, χαμογέλα ζεστή την καθημερνή σου καλημέρα να…