Εθελοντική εργασία των μαθητών
Σήμερα ,οι μαθητές μας καθοδηγούμενοι από τη γυμνάστρια κ. Τσιγάνη Γιούλα καθαρίσανε τα παγκάκια και την αυλή του σχολείου μας, μετά από το κόψιμο των χόρτων από συνεργείο του Δήμου Λαρισαίων και πότισαν τα φυτά. Τα παιδιά με μεγάλη χαρά, με ποτιστήρια και σκούπες, φαράσια και λαστιχα, έπλυναν και καθάρισαν την παιδική χαρά, την τσουλήθρα,…