Γιορτάζοντας την ημέρα Αθλητισμού
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, ημέρα αθλητισμού. Όλα τα είχε η ημέρα! αθλοπαιδίες, αγώνες, μουσική ,χορό , συνεργασίες, γέλια και χαρές!!! Συμμετείχαν και οι μαθητές του νηπιαγωγείου. Περάσαμε πολύ ωραία!!!
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, ημέρα αθλητισμού. Όλα τα είχε η ημέρα! αθλοπαιδίες, αγώνες, μουσική ,χορό , συνεργασίες, γέλια και χαρές!!! Συμμετείχαν και οι μαθητές του νηπιαγωγείου. Περάσαμε πολύ ωραία!!!
Σήμερα ,οι μαθητές μας καθοδηγούμενοι από τη γυμνάστρια κ. Τσιγάνη Γιούλα καθαρίσανε τα παγκάκια και την αυλή του σχολείου μας, μετά από το κόψιμο των χόρτων από συνεργείο του Δήμου Λαρισαίων και πότισαν τα φυτά. Τα παιδιά με μεγάλη χαρά, με ποτιστήρια και σκούπες, φαράσια και λαστιχα, έπλυναν και καθάρισαν την παιδική χαρά, την τσουλήθρα,…
Καλή σχολική χρονιά!!! Σήμερα είχαμε την τιμή να υποδεχτούμε στον αγιασμό του σχολείου μας την Προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ Λάρισας κ. Μπαλαμπέκου Όλγα. Ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά με υγεία, συνεργασία και δύναμη σε εκπαιδευτικούς , γονείς ,μαθητές και συνεργάτες!!! «Δάσκαλε, την πόρτα της τάξης σαν διαβείς ψηλά το κεφάλι, χαμογέλα ζεστή την καθημερνή σου καλημέρα να…
Σας ενημερώνουμε πως ο Αγιασμός στο σχολείο μας θα γίνει τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στις 10 π.μ. Να έχουμε μια χαρούμενη, απρόσκοπτη, δημιουργική χρονιά!!!!