Στο Κλειστό Γυμναστήριο Δήμου Θήρας, την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση βράβευσης για 20 μαθητές και μαθήτριες του εκπαιδευτικού διαγωνισμού «Plastic Free Σαντορίνη» το. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 116 μαθητές και μαθήτριες, εκ των οποίων αναδείχθηκαν 6 διακριθέντα έργα. Η μαθήτρια του σχολείου μας Ερατώ Κολεάσα ήταν μια από τους/τις μαθητές/τριες που βραβεύθηκε για την εικαστική δημιουργία της. Παρόντες ήταν ο Δήμαρχος Θήρας, κ. Νίκος Ζώρζος, ο Αντιδημάρχος Παιδείας, κ. Νίκος Κατσίπης καθώς και στελέχη της Lidl Ελλάς και του Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης (που οργάνωσαν το διαγωνισμό) μαζί με τους πρεσβευτές του προγράμματος, τον σκηνοθέτη και ηθοποιό Γιώργο Καπουτζίδη και τη σεφ Γωγώ Δελογιάννη.


