Τα εικαστικά έργα που είχαν δημιουργήσει οι μαθητές του σχολείου μας στήθηκαν στην αυλή και δημιουργήθηκε μια έκθεση την οποία επισκέφθηκαν όλοι οι μαθητές του σχολείου και με μυστική ψηφοφορία μπορούσαν να επιλέξουν τα δύο αγαπημένα τους.
Αναδείχθηκαν τα 3 πρώτα έργα που επέλεξαν οι μαθητές.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας είχε φροντίσει να πάρουν όλα τα παιδιά που κέρδισαν δώρο μια τσαντούλα με αρκετά υλικά για ζωγραφική και κατασκευές. Επίσης σε όλους τους μαθητές, που πήραν μέρος στο διαγωνισμό και την έκθεση, δώρισαν ένα μολύβι με συμβολικό χαρακτήρα για να την ανάδειξη της υγιεινής διατροφής.
Όλοι οι μαθητές έλαβαν έπαινο συμμετοχής από το σχολείο μας.





