
Σήμερα λάβαμε Email από το Υπουργείο Παιδείας για τη χρησιμότητα των Τεχνολογιών στο δημόσιο σχολείο.
Το σχολείο μας τα τελευταία 4 χρόνια έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια να “εισέλθει” στη σύγχρονη εποχή με στόχο την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).


Όλες οι αίθουσες του σχολείου είναι εξοπλισμένες με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή συνδεδεμένο με διαδραστικό βιντεοπροβολέα που “δίνει ζωή” στον λευκό πίνακα μαρκαδόρου. Όλοι οι υπολογιστές είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους και έχουν σύνδεση ιντερνέτ. Έτσι μπορούν να έχουν άμεση και ταχύτατη πρόσβαση σε ιστοσελίδες εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος. Διαδραστικοί χάρτες, γλωσσολογικές πληροφορίες, ψηφιακή μορφή των βιβλίων και διαδραστική παρέμβαση ή επεξεργασία αυτών, διαδραστικά παιχνίδια, εκπαιδευτικά βίντεο, ηλεκτρονικά εικονικά εργαλεία, κ.ά. αποτελούν καθημερινότητα στις αίθουσες. Οι εκπαιδευτικοί έχουν εκπαιδευτεί με εσωτερική επιμόρφωση και άσκηση να αξιοποιούν όλη αυτήν την τεχνολογική φιλοσοφία. Και φυσικά κάθε μέρα προστίθεται και ένα καινούργιο στοιχείο, μια καινούργια τεχνική προς χρήση και ουσιαστική αξιοποίηση του όλου concept.
Κατά συνέπεια η καινοτομία της προηγούμενης μέρας προκύπτει ως υποδομή της καινοτομίας της επομένης.
Διαβάστε το μήνυμα το οποίο είναι γεμάτο προσεγγίσεις που εδώ και τέσσερα χρόνια αποτελεί σύνηθες φαινόμενο στο σχολείο μας:

































































