Η μετωπική διδασκαλία μάς κάνει εξυπνότερους

was-viele-lehrer-aus-erfahrung

Τα σχολεία σήμερα είναι διαρκή εργοτάξια.

Κάθε χρόνο μεταρρυθμίζονται. Βασικός λόγος εκνευρισμού των γονέων. Έτσι έχουν την εντύπωση ότι τα παιδιά τους καθίστανται πειραματόζωα ασκούμενα σε περιβάλλοντα νέων μορφών διδασκαλίας. Οι σύγχρονες μέθοδοι έχουν ένα κοινό: Να αποτελέσουν εναλλακτική στην κλασική μετωπική διδασκαλία

Οι μεταρρυθμιστές παιδαγωγοί βρίσκουν σύμφωνα με την εμπειρία διαπιστώνουν μικρή σχετικότητα: τα παιδιά μαθαίνουν ακόμη καλύτερα όταν διδάσκονται με την παλιά, καλή μέθοδο της “μετωπικής διδασκαλίας”. Αυτό έχουν διαπιστώσει μέσω μεγάλων αναλύσεων ερευνητές της εκπαίδευσης. Και όχι στη Γερμανία (κατ’ επέκτασιν, όχι στην Ευρώπη), αλλά στις ΗΠΑ, γιατί εκεί υπάρχει μια πληθώρα ποιοτικών δεδομένων. Δηλωτικά είναι ξεκάθαρο: Η μετωπική διδασκαλία προσφέρειπερισσότερα…

Οι δάσκαλοι εφαρμόζουν συχνά ένα συνδυασμό διαφορετικών μεταξύ τους διδακτικών μεθόδων. Αν οι δάσκαλοι χρησιμοποιήσουν 10% περισσότερο χρόνο διδάσκοντας μετωπικά τότε οι μαθητές παρουσιάζουν δυναμική γνώσης και δυνατοτήτων που αντιστοιχεί σε αύξηση της γνώσης από έναν μέχρι δύο μήνες…

Περισσότερη ακρόαση, λιγότερη συζήτηση…

Στην Αμερική έχει πάθει ηλεκτροπληξία ο κλάδος της εκπαίδευσης…

Αυτό υποστηρίζει και ο μεγάλος Νεοζηλανδός ερευνητής της εκπαίδευσης, ο John Hattie!

 

http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/bildungswesen-frontalunterricht-macht-klug-11994686.html

 

Αφήστε μια απάντηση