Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου (δυστυχώς; ή ευτυχώς;) δεν έχουμε σχολείο.

http://www.bz-berlin.de/multimedia/archive/00092/Schule_zu_9265318.jpg

Την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012 με απόφαση του Δημάρχου Αμυνταίου δεν έχουμε σχολείο.

Το θέμα είναι τώρα τι θα ήταν καλό να κάνουμε από το να βλέπουμε τηλεόραση ή να facebookίζουμε!!!

Θα σας προτείνω μερικά. Έτσι για να μην έχετε δικαιολογίες: Τι να κάνω άλλο;

www.mikrosanagnostis.gr

www.e-yliko.gr

και μην ξεχνάτε:

www.lexigram.gr