
Την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012 με απόφαση του Δημάρχου Αμυνταίου δεν έχουμε σχολείο.
Το θέμα είναι τώρα τι θα ήταν καλό να κάνουμε από το να βλέπουμε τηλεόραση ή να facebookίζουμε!!!
Θα σας προτείνω μερικά. Έτσι για να μην έχετε δικαιολογίες: Τι να κάνω άλλο;
www.mikrosanagnostis.gr
www.e-yliko.gr
και μην ξεχνάτε:
www.lexigram.gr