Ακριβώς μετά τις διακοπές του Πάσχα έφτασαν στο σχολείο μας οι υπολογιστές οι οποίοι αγοράστηκαν με χρήματα της εταιρίας Vodafone.
Τώρα κάθε αίθουσα του σχολείου μας διαθέτει Ηλεκτρονικό Υπολογιστή με σύνδεση στο Ιντερνέτ.
Δεν τελειώνει όμως εδώ ο τεχνολογικός πυρετός στο σχολείο μας. Το επόμενο διάστημα το σχολείο μας θα διαθέτει σε 4 αίθουσες διδασκαλίας Διαδραστικούς Πίνακες.
Μαθητές, Γονείς και Δάσκαλοι ευχαριστούμε θερμά την εταιρία Vodafone για τη χορηγία.





